یکی از روش های انتقال بیمار در چند دهه اخیر استفاده از آمبولانس های خصوصی می باشد. این آمبولانس ها که همانند آمبولانس های دولتی دسته بندی شده و در گروه های متفاوتی اعم از آمبولانس تیپ A یا معمولی، آمبولانس تیپ B یا آمبولانس ICU و آمبولانس CCU یا آمبولانس های کددار، آمبولانس های تیپ C، اورژانس NICU یا آمبولانس های حمل نوزادان، اورژانس بیماران اعصاب و روان و اورژانس VIP با امکانات بسیار پیشرفته جای می گیرند؛ روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود علی الخصوص در شهر بزرگی مانند تهران. اما چه ویژگی هایی می تواند این مراکز را به آمبولانس برتر در تهران مبدل سازد؟ چه دلیل هایی می تواند یک مرکز را از دیگر رقبا متمایز کرده و آن را برتر جلوه دهد؟ پس در ادامه با ما همراه بوده تا با ویژگی های این مراکز برتر آشنا شوید.

 

انتقال یا رپورتاژ صحیح بیماران

انتقال یا رپورتاژ غلط بیماران از جمله دلایلی است که سالانه جان صد ها نفر را گرفته و یا به خطر می اندازد. یکی از نیازهای اولیه یک مرکز برتر خصوصی آمبولانس داشتن نیروهای جوان، فعال و پویا بوده که از هر نظر سنجیده شده و انتقال یا رپورتاژ بیماران را به صحیح ترین نحو ممکن اجرا می کنند.

خدمات مراکز اورژانش خصوصی برتر متنوع و بر اساس نیاز بیمار است!

وجود تنوع، توجه به نیاز های احتمالی بیماران و داشتن آمادگی جهت ارائه این خدمات در صورت نیاز، از دیگر مواردی است که نباید آن را فراموش کنید. امکان ارائه خدمات مختلفی من جمله اعزام انواع آمبولانس زمینی و آمبولانس هوایی، خدمات پرستاری و همراه بیمار، انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی، وجود آمبولانس خصوصی بین شهری و … از جمله مواردی است که حضورشان در لیست خدمات قابل ارائه شما ضروری و مهم تلقی می شود.

تجهیزانی بروز و خدماتی سریع

داشتن تجهیزات و امکاناتی بروز می تواند شما را ده پله از رقبا جلو انداخته و به آمبولانس برتر در تهران تبدیل کند. اغلب مراکز پزشکی باید همواره در تلاش باشند؛ که علاوه بر افزایش اطلاعات خود، تجهیزات خود را نیز مطابق با استانداردهای روز دنیا خریداری کنند. این امر برای مراکزی حساسی چون آمبولانس ها اهمیتی دوچندان پیدا می کند؛ زیرا به عنوان یک بیمارستان سیار اغلب اولین مرکزی به شمار رفته که بیمار در آن وارد می شود. سرعت عمل پرسنل در انجام تصمیمات نیز برای حفظ جان و سلامت بیمار بسیار حائز اهمیت می باشد. پس اگر می خواهید به آمبولانس برتر در تهران مبدل شوید از تجهیزانی بروز و خدماتی سریع غافل نشوید.

 

هزینه های معقول!

از تفاوت های اساسی، پررنگ و مهم یک آمبولانس دولتی و یک آمبولانس خصوصی می توان به دریافت هزینه البته هزینه های معقول در ازای خدمت انجام شده توسط آمبولانس های خصوصی اشاره کرد. از جمله ویژگی هایی که شما را به عنوان یک مرکز خدمات آمبولانسی خصوصی متفاوت، بهتر و برتر از رقبا جلوه می دهد؛ ارائه لیست قیمت هایی معقول و بر اساس تعرفه های تعریفی توسط سازمان نظام پزشکی کشور می باشد. این تعرفه ها بر اساس موارد مختلفی از قبیل نوع آمبولانس اعزامی به محل، نوع بیمار و تجهیزات مورد نیاز ایشان، مسافت جابه جایی بیمار، مدت زمان حضور آمبولانس و کادر درمانی در کنار بیمار، تعداد پرسنل مورد استفاده و … تعریف می شود.

جمع بندی

ارائه خدمات مختلفی از قبیل انتقال بیمار از طریق آمبولانس هوایی، آمبولانس زمینی، آمبولانس نوزادان، آمبولانس مراقبت های ویژه icu، ccu تیپ B و همچنین هلیکوپتر امداد، امکان ویزیت پزشک از بیمار در منزل، ارائه خدمات پرستاری و پرستار سالمند در منزل و … از جمله خدماتی است که توسط مرکز مشاوره و خدمات پرستاری آمبولانس ناجی برای شما ارائه می شود. این مرکز به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و برای ارتباط با آن تنها کافی است با شماره تلفن 88464000 تماس حاصل نمایید. تمام پرستاران و پرسنل شاغل در این مجموعه توسط تست های متعدد پزشکی، قدرت عمل، مدیریت بیماران، صلاحیت های کاری و … آزموده شده و کارنامه کاری درخشانی دارند. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و پایبندی به قوانین صادره از سوی سازمان بهداشت و درمان کشور را در اولویت کار خود قرار می دهد.